Artykuły

Kraków. "PR na afiszu", czyli Komu Komunikacja o promocji teatru

22 września w Krakowie odbędzie się dziewiętnaste, bezpłatne spotkanie w ramach projektu Komu Komunikacja. We wrześniu, czyli w miesiącu, w którym zaczyna się sezon teatralny, prelegenci i uczestnicy spotkania zastanowią się nad tym, jak promować spektakle oraz wydarzenia sceniczne i jak zrozumiale mówić o teatrze

.

Spotkanie rozpocznie Michał Zębik, specjalista ds. PR i koordynacji Krakowskiego Teatru Scena STU. Prelegent skupi się na zagadnieniach promocji działań teatru i na możliwościach skorzystania w tym zakresie z wieloletniego doświadczenia instytucji. Magdalena Urbańska zajmująca się promocją teatru Łaźnia Nowa opowie o wyzwaniach promocyjnych związanych z tworzeniem miejsca łączącego nowoczesność i lokalność. Anka Graczyk i Dariusz Starczewski, twórcy najmniejszego w Polsce teatru Scena Pokój, odkryją tajemnicę niekonwencjonalnych sposobów przyciągania uwagi widza przed, w trakcie i po spektaklu. Spotkanie zakończy Łukasz Gazur, dziennikarz, szef działu kultury w "Dzienniku Polskim" i "Gazecie Krakowskiej", który pokaże, jakie oczekiwania w stosunku do PR-owców mają dziennikarze piszący o teatrze, i podpowie, jak o teatrze pisać, aby być czytanym.

- W roku, w którym obchodzimy 250. rocznicę pierwszego w Polsce przedstawienia, nie mogliśmy pominąć tematu promocji teatru, tym bardziej że jest to temat budzący wiele emocji. Z jednej strony badania pokazują, że niewielki procent Polaków pojawia się regularnie w teatrach, z drugiej wciąż powstają nowe teatralne inicjatywy. Widzów jak na lekarstwo, a wybór spektakli całkiem spory. W takiej rzeczywistości promocja i komunikacja odgrywają szczególną rolę - tłumaczy Łukasz Majewski, współorganizator akcji Komu Komunikacja.

- Teatr to dziś nie tylko duża scena, kilkaset miejsc na widowni, klasyczny repertuar. To coraz częściej dużo mniejsze inicjatywy, kilku aktorów i garstka widzów. Czy same tytuły i nazwiska na afiszach wystarczają do tego, aby zapełnić w teatrze wszystkie krzesła? Czy łatwej jest przyciągnąć uwagę widza teatrowi z ogromną tradycją, czy temu, który kusi nowością i niekonwencjonalnym podejściem do sceny? O sztukach i sztuczkach, które stosują pracujący na rzecz teatrów PR-owcy, oraz o tym, czego jeszcze w ich działaniach brakuje, porozmawiamy w Teatrze Scena STU. Zapraszamy - mówi Magdalena Grochala, współorganizatorka akcji.

Dziewiętnaste, bezpłatne spotkanie w ramach akcji Komu Komunikacja odbędzie się 22 września w Teatrze Scena STU w Krakowie przy alei Zygmunta Krasińskiego 16-18. Szczegółowe informacje dotyczące prelegentów, godziny spotkania i rejestracji będzie można znaleźć na stronie www.komukomunikacja.pl.

Patronami medialnymi spotkania są Marketing przy kawie oraz Interia.pl. Partnerami spotkania są: Wyższa Szkoła Europejska im. ks. Józefa Tischnera, Get Smarter - wiedza, której nie wyguglasz oraz Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego.

Komu Komunikacja to projekt przygotowany z myślą o praktykach PR, którzy chcą poszerzyć swoją wiedzę, podzielić się doświadczeniami, podyskutować z ludźmi z branży i posłuchać ekspertów. Comiesięczne, bezpłatne spotkania dotyczą różnej tematyki i organizowane są w różnych miejscach Krakowa.

Pracownia

X
Nie jesteś zalogowany. Zaloguj się.
Trwa wyszukiwanie

Kafelki

Nakieruj na kafelki, aby zobaczyć ich opis.

Pracownia dostępna tylko na komputerach stacjonarnych.

Zasugeruj zmianę

x

Używamy plików cookies do celów technicznych i analitycznych. Akceptuję Więcej informacji