Artykuły

Warszawa. Kondrat najlepszy dla banków

Dom Mediowy Macroscope OMD zbadał opinie polskich internautów na temat osób publicznych, które nadają się lub nie do reklamowania banków. Internauci orzekli, że Katarzyna Figura i Leo Beenhakker, nie nadają się do takich kampanii, natomiast za najlepszych w reklamowaniu banków uznani zostali Marek Kondrat i Piotr Fronczewski.

Prawie trzy czwarte polskich internautów uważa, że Marek Kondrat pasuje do reklamy banku ING i występując w jego kampaniach, przynosi mu korzyści, przeciwnego zdania jest niespełna 20% ankietowanych. Z kolei dwie trzecie respondentów pozytywne odbiera udział Piotra Fronczewskiego w kampaniach Getin Banku. Więcej niż połowa internautów tak samo ocenia reklamowanie banków przez Jerzego i Macieja Stuhrów oraz Huberta Urbańskiego.

Z drugiej strony prawie 60% internautów uważa, że do reklamy banku nie pasuje Katarzyna Figura i jej udział w kampanii Eurobanku przyniósł mu więcej szkód niż korzyści. Ponad połowa respondentów tak samo ocenia reklamowanie banku przez Leo Beenhakkera. Więcej niż 40% ankietowanych podobne zdanie ma o udziale w takich kampaniach Anny Marii Jopek, Piotra Kupichy i Krystyny Jandy. Ta ostatnia aktorka i John Cleese to zarazem gwiazdy, których udział w kampaniach banków jest oceniany negatywnie przez podobną grupę respondentów, co pozytywnie.

Przypomnijmy, iż według rankingu dochodów z użyczania swoich twarzy reklamodawcom przez polskich celebrities, który przygotowuje tygodnik "Twoje Imperium", wynika, że "numerem 1" jest niezmiennie Marek Kondrat, który od jednego z banków otrzymał okrągły milion złotówek. Zdaniem osób oglądających reklamy aktor jest również najsilniej kojarzony z konkretną marką.

Pracownia

X
Nie jesteś zalogowany. Zaloguj się.
Trwa wyszukiwanie

Kafelki

Nakieruj na kafelki, aby zobaczyć ich opis.

Pracownia dostępna tylko na komputerach stacjonarnych.

Zasugeruj zmianę

x

Używamy plików cookies do celów technicznych i analitycznych. Akceptuję Więcej informacji