Artykuły

Twarda sztuka

SIEDZENIA W MALARNI, nowej scenie kameralnej Teatru Wybrzeże, są twarde, być może by zapobiec przysypianiu widzów. Niepotrzebnie. "Mieszczanie", sztuka Maksyma Gorkiego, w przejmujący sposób opisująca świat agresywnego kapitalizmu, w którym i my dzisiaj tkwimy, grana jest wartko, bez dłużyzn. Nie jest to przedstawienie, które na długo zapada w pamięć, ale ogląda się je z prawdziwą przyjemnością, szczególnie dla gościnnej kreacji Witolda Dębickiego w roli Biezsiemionowa. Nowy przekład Małgorzaty Buchalik i Marcina Grota przenosi przesianie akcji sztuki we współczesne czasy.

Pracownia

X
Nie jesteś zalogowany. Zaloguj się.
Trwa wyszukiwanie

Kafelki

Nakieruj na kafelki, aby zobaczyć ich opis.

Pracownia dostępna tylko na komputerach stacjonarnych.

Zasugeruj zmianę

x

Używamy plików cookies do celów technicznych i analitycznych. Akceptuję Więcej informacji