Artykuły

Warszawa-Gdańsk. Motoryzacyjne "Święto wiosny"

Bałtycki Teatr Tańca, zaprezentował w poniedziałek, na deskach Teatru Narodowego, "Święto wiosny" Igora Strawińskiego. Przy tej okazji Audi postanowiło pokazać po raz pierwszy w Polsce, nowe Audi A6.

Nie zdarzyło się dotąd, żeby uznana marka segmentu premium promowała swój flagowy model przy okazji wydarzenia kulturalnego rodem z Trójmiasta.

- Audi jest marką symbolizującą kreatywność. To także producent wyrafinowanych samochodów dla osób, które są otwarte na nowatorskie rozwiązania i doświadczenia. Z tego względu marka z czterema owalami w herbie zaangażowała się w mecenat teatru tańca współczesnego, który eksperymentuje i wyznacza trendy na polskiej scenie teatrów tańca - mówi Alicja Florek z Audi Polska - Efektem tej współpracy była uroczysta premiera spektaklu "Święto wiosny" przygotowana przez Izadorę Weiss. Warto zaznaczyć, że dzieło Igora Strawińskiego uważane jest za jeden z najtrudniejszych do wystawienia tytułów w sztuce baletowej XX wieku.

- Zdecydowaliśmy się na współpracę z Audi z dwóch powodów. Po pierwsze otrzymaliśmy unikalną gwarancję nieingerowania w kształt artystyczny dzieła i naszą hierarchię wartości. Po drugie, to nie byle co partnerować w promocji takiego produktu, jak Audi A6. - mówi dyr Marek Weiss z Państwowej Opery Bałtyckiej - W trudnej sytuacji teatrów polskich każda pomoc finansowa jest nie do przecenienia, ale możliwość połączenia jej ze wspólnym myśleniem o sprawach jakości i odpowiedzialności wobec najbardziej wymagających odbiorców wydaje mi się o wiele ważniejsza.

Zaangażowanie marki Audi w mecenat nad gdańskimi artystami nie ogranicza się jednak tylko i wyłącznie do udzielenia wsparcia finansowego. We własnym zakresie Audi nagłaśnia premierę spektaklu. Stworzona została specjalna strona internetowa (www.swietowiosny.pl), na której zaprezentowano osiągnięcia choreografa spektaklu - Izadory Weiss, artystów Bałtyckiego Teatru Tańca oraz informacje na temat samego dzieła. Obszerny dział na witrynie stanowi galeria ze zdjęciami dokumentującymi przygotowania do premiery. Przy okazji przygotowań nagrano też materiał filmowy.

Nowe Audi A6, które właśnie trafia do salonów to samochód pełen innowacyjnych rozwiązań technicznych, dzięki którym udało się w znacznym stopniu zmniejszyć ciężar samochodu. Głównie przez wykorzystanie aluminium. Niższa waga przekłada się bezpośrednio na dynamikę jazdy oraz mniejsze zużycie paliwa. To szczególny powód do dumy dla Audi, ponieważ

kolejne generacje A6 ciągle rozrastały się i tyły. W obecnym Audi A6 nie tylko udało się powstrzymać ten niekorzystny trend, ale konstruktorzy stworzyli model lżejszy nawet o 80 kg od swojego poprzednika. Dla przykładu - A6 z trzylitrowym silnikiem v6 TDI i napędem na obie osie waży 1720 kg, tyle samo co BMW 330d z napędem na tył. Mercedes 300 CDI jest cięższy o 30 kg. Mierząca 4,92 metra limuzyna wyposażona została w oszczędne silniki, spalające średnio dwadzieścia procent mniej paliwa. Wśród nich pojawia się nawet hybryda. Najwydajniejsze wyciskają 177 KM z 4,9 litra oleju napędowego.

Zdjęcie z próby przedstawienia.

Pracownia

X
Nie jesteś zalogowany. Zaloguj się.
Trwa wyszukiwanie

Kafelki

Nakieruj na kafelki, aby zobaczyć ich opis.

Pracownia dostępna tylko na komputerach stacjonarnych.

Zasugeruj zmianę

x

Używamy plików cookies do celów technicznych i analitycznych. Akceptuję Więcej informacji