Artykuły

Warszawa. Krystyna Janda twarzą reklamową Art&Diamonds Soraya

Krystyna Janda będzie reklamować linię kosmetyków Art&Diamonds Soraya (Cederroth Polska). W zamian marka objęła mecenatem dwa teatry prowadzone przez aktorkę.

Wizerunek Krystyny Jandy będzie wykorzystywany w reklamach oraz działaniach public relations promujących Art&Diamonds Soraya - linię kosmetyków stworzoną przez Cederroth Polska we współpracy z artystami. Produkt, którego nazwa podkreśla, że jego każdy słoiczek zawiera czysty sproszkowany diament, jest właśnie wprowadzany do sprzedaży.

Pierwsza kampania Art&Diamonds Soraya z udziałem Jandy rozpocznie się w maju, obejmując telewizję i prasę. Natomiast marka - a w zasadzie stojąca za nią firma Cederroth Polska - jako mecenas będzie wspierać dwa teatry prowadzone przez Fundację Krystyny Jandy Na Rzecz Kultury: Teatr Polonia i Och-Teatr.

Pracownia

X
Nie jesteś zalogowany. Zaloguj się.
Trwa wyszukiwanie

Kafelki

Nakieruj na kafelki, aby zobaczyć ich opis.

Pracownia dostępna tylko na komputerach stacjonarnych.

Zasugeruj zmianę

x

Używamy plików cookies do celów technicznych i analitycznych. Akceptuję Więcej informacji