Artykuły

Poznań. Rusza akcja społeczna #PADDYMANIA

8 listopada odbędzie się premiera anglojęzycznego teledysku "Paddymania". Z tej okazji Teatr Muzyczny w Poznaniu organizuje akcję społeczną #PADDYMANIA. "Paddymania" to histeryczny szał, jaki 100 lat temu w USA wzbudzał swoją osobą Ignacy Jan Paderewski. Celem akcji jest nie tylko świętowanie obchodów odzyskania przez Polskę niepodległości, ale przede wszystkim ponowne zainteresowanie postacią Paderewskiego.

8 listopada odbyła się premiera anglojęzycznego teledysku "Paddymania". Projekt ten nie tylko nawiązuje do świętowania obchodów odzyskania Niepodległości i 100-lecia nawiązania stosunków dyplomatycznych między Polską a Stanami Zjednoczonymi, ale także ma na celu wzbudzenie zainteresowania patriotyzmem w ciekawy, nowoczesny sposób. Teledysk jest zapowiedzią musicalu o Ignacym Janie Paderewskim, którego premiera odbędzie się jesienią 2020 roku w Teatrze Muzycznym w Poznaniu. Wystąpił w nim zespół Teatru Muzycznego, a także Sifiso Mazibuko - odtwórca roli Aarona Burra w londyńskiej wersji musicalu "Hamilton". Wśród realizatorów teledysku znaleźli się Paulina Andrzejewska - Damięcka, choreograf i zastępca dyrektora ds. artystycznych Teatru Muzycznego oraz Kissinger Twins - twórcy wielu podobnych projektów w Wielkiej Brytanii i w Chinach. Można go oglądać na stronie internetowej, FB oraz kanale YouTube Teatru. Większość kin studyjnych w Polsce emituje go również przed filmami w dniach 8-11 listopada.

Przy okazji premiery teledysku, ruszyła akcja społeczna #PADDYMANIA. Paddymania to histeryczny szał, jaki 100 lat temu w USA wzbudzał swoją osobą Ignacy Jan Paderewski. Celem akcji jest nie tylko świętowanie obchodów odzyskania przez Polskę niepodległości oraz wzbudzenie zainteresowania patriotyzmem w nowoczesny, atrakcyjny sposób, ale przede wszystkim ponowne zainteresowanie postacią Paderewskiego. Przy okazji teledysku powstaje również skierowany do szkół projekt edukacyjny, mający rozwijać zdobywaną w szkole wiedzę na temat historii Polski oraz inspirować do samodzielnego jej zgłębiania. Teatr chce, aby ich produkcja stała się punktem wyjścia do rozwoju na wielu płaszczyznach - naukowej, artystycznej. Ambasadorem projektu jest Mateusz Damięcki.

Na stronie internetowej Teatru Muzycznego, FB oraz Instagramie ruszyła specjalna akcja z maskami z wizerunkiem Paderewskiego. Już niebawem pojawi się także konkurs na najbardziej kreatywne zdjęcie z maską lub kartką z napisem #PADDYMANIA. Szczegóły na www.teatr-muzyczny.pl.

Pracownia

X
Nie jesteś zalogowany. Zaloguj się.
Trwa wyszukiwanie

Kafelki

Nakieruj na kafelki, aby zobaczyć ich opis.

Pracownia dostępna tylko na komputerach stacjonarnych.

Zasugeruj zmianę

x

Używamy plików cookies do celów technicznych i analitycznych. Akceptuję Więcej informacji