Artykuły

Warszawa. Małaszyński i Żak na billboardach

16 sierpnia ruszyła kampania zewnętrzna promująca hit jesiennej ramówki TVP1 - serial "Tajemnica twierdzy szyfrów". Kampania prowadzona będzie w całej Polsce i potrwa do końca września.

Działania promocyjne obejmują outdoor (backlighty 6x3, FLN 6x8) w największych miastach w Polsce, m.in. w Warszawie, Poznaniu, Szczecinie, Gdańsku, Wrocławiu, Łodzi, Krakowie oraz reklamę prasową (TV Guidy, gazety codzienne, tygodniki opiniotwórcze), radiową i Internetową.

Głównym przekazem kampanii jest: "najbardziej strzeżona "Tajemnica twierdzy szyfrów". Cała kampania utrzymana jest w spójnej konwencji graficznej, adekwatnej do charakteru i treści promowanego serialu - filmowe, wojenne tło, duży tytuł, wyraziste postacie w niemieckich mundurach podkreślające szczególną dbałość o realia historyczne.

Kampanię zleciło i skoordynowało Biuro Marketingu i Promocji TVP. Koncepcję graficzną stworzyła Agencja Reklamowa Human ad, scenariusz i spoty radiowe przygotował Dział Kreacji BMiP, za planowanie i zakup mediów odpowiedzialny był dom mediowy Zenith Optimedia Group.

"Tajemnica twierdzy szyfrów" to osadzona w realiach II wojny światowej ekranizacja bestsellerowej powieści Bogusława Wołoszańskiego pt. "Twierdza szyfrów". 13-odcinkowy fabularny serial telewizyjny ze znakomitą obsadą w reżyserii Adka Drabińskiego będzie miał premierę w TVP1 w piątek 7 września o godz. 20.20. Serial będzie także dostępny w Internecie, gdzie pod adresem twierdzaszyfrow.itvp.pl widzowie będą mogli zobaczyć kolejne odcinki tydzień przed ich premierą antenową.

Pracownia

X
Nie jesteś zalogowany. Zaloguj się.
Trwa wyszukiwanie

Kafelki

Nakieruj na kafelki, aby zobaczyć ich opis.

Pracownia dostępna tylko na komputerach stacjonarnych.

Zasugeruj zmianę

x

Używamy plików cookies do celów technicznych i analitycznych. Akceptuję Więcej informacji