Przedstawienia

Trwa wczytywanie
utwór
Tango OBERIU 1928 ( Program składany/kabaretowy/rewiowy)
miejsce premiery
Teatr Rozrywki, Chorzów
data premiery
30 stycznia 1997
uwagi
Rewia pure nonsense z ponurym zakończeniem. Spektakl oparty na testach rosyjskich pisarzy z lat 20.: Daniła Charmsa, Mikołaja Olejnikowa, Aleksandra Wwiedenskiego, Mikołaja Zabołockiego w przekładach: Henryka Chłystowskiego, Jerzego Czecha, Andrzeja Drawicza, Ziemowita Fedeckiego, Adama Pomorskiego i Wiktora Woroszylskiego.
scenariusz
Łukasz Czuj
reżyseria
Łukasz Czuj
muzyka
Dominik Pietraszko
aranżacja przestrzeni
Michał Urban
kostiumy
Michał Urban
kierownictwo muzyczne
Jerzy Jarosik
przygotowanie wokalne
Ewa Mentel
ruch sceniczny
Jacek Tomasik
asystent reżysera
Krzysztof Wierzchowski
asystent scenografa
Anna Pomorska
korepetycje muzyczne
Marlena Kustra
reżyseria światła
Marek Mroczkowski
Obsada
Daniił Charms. Poeta. Uwielbia dysputy pełne obrzydliwych konceptów. Bez reszty pochłonięty pasją zgłębiania nowoczesnych tendencji w sztukach wszelakiego rodzaju. Jego marzeniem jest zbudowanie Oberiuckiej Maszyny do Robienia Wielkiego Nic
Artur Święs
Mikołaj Zabołocki. Poeta, melancholik. Nieco bladawy. Uwielbia dostojeństwo i powagę, nawet w chwilach największego upojenia paranoją
Krzysztof Wierzchowski
Mikołaj Olejnikow. Również poeta. Cynik
Mirosław Książek
Aleksander Wwiedienski. Też poeta, ale rozchełstany. Artycha pełną gębą, tak zwany typ obyczajowy. Druh serdeczny Charmsa i partner w jego dysputach
Robert Talarczyk
Elżbieta Bam. Postać fikcyjna. Arystokratka. Skryta intelektualistka. Chwilowo oskarżona o zamordowanie Aleksandra Wwiedenskiego
Anna Ratajczyk
Irena. Konsomołka w stanie permanentnego kryzysu tożsamości
Róża Miczko
Tatiana. Dziwna pani z podtekstem metafizycznym
Alona Szostak
4 zdjęcia w zbiorach :+

Pracownia

X
Nie jesteś zalogowany. Zaloguj się.
Trwa wyszukiwanie

Kafelki

Nakieruj na kafelki, aby zobaczyć ich opis.

Pracownia dostępna tylko na komputerach stacjonarnych.

Zasugeruj zmianę

x

Używamy plików cookies do celów technicznych i analitycznych. Akceptuję Więcej informacji