Artykuły

Warszawa. Laura Łącz twarzą kosmetyków Celia

Laura Łącz została twarzą kosmetyków pielęgnacyjnych marki Celia. Aktorka użyczyła swojego wizerunku do reklamującej firmę kampanii pod hasłem: "Celia. Pokolenia pięknych Polek".

Laura Łącz, aktorka znana z licznych ról teatralnych i filmowych oraz popularnego serialu "Klan", podpisała długoterminowy kontrakt, który zakłada użyczenie wizerunku do kampanii reklamowej oraz działań reklamowo-promocyjnych produktów firmy Celia. Podparcie się autorytetem tej artystki ma na celu zbudowanie nowego wizerunku marki jako mającej bogatą tradycję, łączącej pokolenia, godnej zaufania oraz kojarzonej z naturalnością i wysoką jakością.. Aktorka doskonale wpisuje się w filozofię tej znanej Polkom już od blisko 50 lat polskiej firmy kosmetycznej, której produkty są skierowane głównie do dojrzałych kobiet.

Rozpoczęta w maju kampania reklamowa, której twarzą jest Laura Łącz, przebiega pod hasłem "Celia. Pokolenia pięknych Polek". Jej główne elementy to reklama w prasie poradnikowej, działania PR, materiały P.O.S. dystrybuowane w sklepach (m.in. standy, ulotki, plakaty i próbki) oraz planowana strona internetowa. Celem kampanii jest zbudowanie nowego wizerunku firmy oraz utrwalenie w świadomości kobiet nowego, pielęgnacyjnego oblicza tej marki znanej dotąd z kosmetyków do makijażu.

Kreacją, planowaniem i zakupem mediów zajął się dział marketingu DAX Cosmetics.

Pracownia

X
Nie jesteś zalogowany. Zaloguj się.
Trwa wyszukiwanie

Kafelki

Nakieruj na kafelki, aby zobaczyć ich opis.

Pracownia dostępna tylko na komputerach stacjonarnych.

Zasugeruj zmianę

x

Używamy plików cookies do celów technicznych i analitycznych. Akceptuję Więcej informacji