Artykuły

Raj w Warszawie

Scenografia poraziła swą urodą nawet byłego dyrektora opery w Stuttgarcie, który jako drugi porwał się na to dzieło.

Zaś chór Teatru Wielkiego za­skoczył wszystkich znawców przedmiotu, bo nie korzystał ze ściągawek, lecz zdołał nauczyć się bardzo trudnych partii na pamięć.

15 lat rodacy zbierali się do wy­stawienia "Raju utraconego" Krzysztofa Pendereckiego. Ale gdy się już zmobilizowali, to z pełnym perfekcjonizmem. Dyrektor Sławo­mir Pietras będzie zabiegał o pra­wo realizacji prawykonań kolej­nych dzieł operowych Mistrza, któ­ry myśli m.in. o "Dziadach" i "We­selu".

Pracownia

X
Nie jesteś zalogowany. Zaloguj się.
Trwa wyszukiwanie

Kafelki

Nakieruj na kafelki, aby zobaczyć ich opis.

Pracownia dostępna tylko na komputerach stacjonarnych.

Zasugeruj zmianę

x

Używamy plików cookies do celów technicznych i analitycznych. Akceptuję Więcej informacji