Artykuły

Kraj. Rusza czwarta edycja Miesiąca Teatrów Groupon

Człowieku, trochę kultury! To hasło tegorocznej odsłony Miesiąca Teatrów, który jest odpowiedzią na rosnące zainteresowanie wydarzeniami artystycznymi oraz potrzebę promocji kultury dostępnej dla wszystkich.

Jak wykazało badanie przeprowadzone przez Groupon, główną barierę w chodzeniu do teatru stanowią koszty. Aż 57% badanych zrezygnowało w tym roku z pójścia do teatru ze względu na cenę biletu. Dlatego też, w październiku, Groupon wraz z teatrami największych polskich miast, przygotował specjalną ofertę. Przez cały miesiąc, użytkownicy serwisu będą mieli okazję wybrać się na wybrany spektakl w cenie niższej niż zazwyczaj.

Ideą Groupon jest zachęcanie ludzi do wyjścia z domu i zbierania unikalnych doświadczeń, dlatego cieszy nas, że możemy przyczynić się do częstszych wizyt Polaków w teatrach. Doceniamy ogromne zaufanie, jakim zostaliśmy obdarzeni przez naszych klientów oraz partnerów podczas poprzednich edycji tego przedsięwzięcia i z radością patrzymy, jak z roku na rok przyłączają się do naszej inicjatywy kolejne instytucje - to dla nas olbrzymia motywacja, ale też wyzwanie. W obecnej odsłonie, miłośnicy sztuki teatralnej mogą cieszyć się wyborem niemal 10 000 biletów na spektakle z blisko 40 teatrów, w tym największej sceny w kraju, Teatru Wielkiego Opery Narodowej w Warszawie - powiedział Łukasz Ostrowski, Dyrektor Zarządzający Groupon w Polsce.

Polak nie ma czasu na kulturę

Nie tylko koszty okazują się barierą w dostępie do kultury. Okazuje się, że jedynie 5% z nas jest w teatrze raz w miesiącu, a 17% wybiera się na spektakl raz na kwartał. Poza kosztami, drugim najczęściej podawanym powodem nieuczęszczania do teatru jest brak czasu. Niemal 1/5 ankietowanych nie umie wygospodarować chwili na spotkanie z kulturą. A przecież teatr poszerza horyzonty i rozwija nas emocjonalnie (54%) pozwalając jednocześnie przyjemnie spędzić wieczór z najbliższymi (47%). Tutaj z pomocą przychodzi Groupon, dzięki któremu bilety są na wyciągniecie ręki, bez wychodzenia z domu i bez stania w kolejkach - zachęcając do "kupowania online, a przeżywania offline".

Ponad 500 biletów do rozdania

Patronem medialnym wydarzenia jest Radio ZET Chilli. Patronat lokalny objęli: Radio RAM, Radio Kaszebe oraz Radio Planeta FM. Magię teatru i ciekawostki zza kulis redaktorzy przybliżą w audycjach dedykowanych wydarzeniu. Co więcej, w ramach promocji, na antenie do rozdania będzie ponad 500 biletów na dowolne spektakle z oferty Groupon. Po sukcesie poprzednich edycji Miesiąca Teatrów (średnio 15.000 sprzedanych biletów), które wsparli: Tomasz Karolak, Dyrektor Artystyczny teatru IMKA w Warszawie, Andrzej Seweryn - Dyrektora Naczelny Teatru Polskiego, czy wybitna aktorka Danuta Stenka, nie mamy wątpliwości, że promocja kultury wyższej w Polsce ma sens. Do zobaczenia w Teatrze - zaprasza Łukasz Ostrowski.

***

Informacja o Groupon

Groupon (NASDAQ: GRPN) jest światowym liderem lokalnego handlu i miejscem, gdzie można kupić prawie wszystko, zawsze i wszędzie. Wykorzystując swój globalny zasięg i pozycję, Groupon, zarówno w ofercie mobilnej, jak i na stronie www, zawsze proponuje konsumentom ciekawe oferty dostępne na rynku, w cenach nie do pobicia.

Dzięki zakładce Groupon Twoje miasto odkryjemy specjalnie wyselekcjonowane oferty w swoim mieście, z Groupon Travel pojedziemy na wymarzone wakacje, a Groupon Shopping daje m. in. szeroki wybór elektroniki, sprzętu gospodarstwa domowego oraz ubrań i akcesoriów. Groupon na nowo definiuje sposób, w który tradycyjne małe przedsiębiorstwa przyciągają, utrzymują i wchodzą w interakcję z klientami. Groupon zapewnia partnerom szeroki pakiet produktów i usług, w tym możliwość tworzenia indywidualnych kampanii, przetwarzania płatności kartami kredytowymi oraz rozwiązania dla punktów sprzedaży, które pomagają firmom rozwijać się i działać bardziej efektywnie.

Jeśli chcesz zapisać się do codziennego biuletynu Groupon, wejdź na stronę www.groupon.pl, wpisz swój adres e-mail oraz wybierz miasto. Jeśli chcesz pobrać aplikację mobilną Groupon, wejdź na stronę www.groupon.pl/jak-dziala-groupon-mobile. Jeśli jesteś przedsiębiorcą i chcesz rozpocząć współpracę z firmą, wejdź na stronę works.groupon.pl.

Pracownia

X
Nie jesteś zalogowany. Zaloguj się.
Trwa wyszukiwanie

Kafelki

Nakieruj na kafelki, aby zobaczyć ich opis.

Pracownia dostępna tylko na komputerach stacjonarnych.

Zasugeruj zmianę

x

Używamy plików cookies do celów technicznych i analitycznych. Akceptuję Więcej informacji