Artykuły

Warszawa. Recenzje Komisji Artystycznej Konkursu „Klasyka Żywa”

Przedstawiamy kolejne recenzje spektakli obejrzanych przez Komisję Artystyczną trwającego, IX Konkursu na Inscenizację Dawnych Dzieł Literatury Polskiej „Klasyka Żywa”.

Przedstawiamy kolejne recenzje spektakli obejrzanych przez Komisję Artystyczną trwającego, IX Konkursu na Inscenizację Dawnych Dzieł Literatury Polskiej „Klasyka Żywa”.


Brzechwatorium, według utworów Jana Brzechwy, reż. Marián Pecko, Opolski Teatr Lalki i Aktora im. Alojzego Smolki – pisze Anna Wakulik.


Gołoledź, Jeremi Przybora (słowa) i Jerzy Wasowski (muzyka), reż. Piotr Kosewski, Stowarzyszenie Teatr Nieduży, na scenie Teatru Atelier w Sopocie – pisze Barbara Pitak-Piaskowska.


Iwona, księżniczka Burgunda, Witold Gombrowicz, reż. Grzegorz Bral, Teatr Polski w Szczecinie – pisze Michał Mizera.


Komediantka, według powieści Władysława Reymonta, reż. Anita Sokołowska, Teatr Polski im. Hieronima Konieczki w Bydgoszczy – pisze Patryk Kencki.


Kto z was chciałby rozweselić pechowego nosorożca, według utworu Leszka Kołakowskiego, reż. Cezary Domagała, Teatr Powszechny im. Jana Kochanowskiego w Radomiu – pisze Patryk Kencki.


Moralność pani Dulskiej, Gabriela Zapolska, reż. Paweł Szkotak, Bałtycki Teatr Dramatyczny w Koszalinie – pisze Michał Mizera.


Piękna Lucynda, Marian Hemar, reż. Tomasz Czarnecki, Kujawsko-Pomorski Teatr Muzyczny w Toruniu – pisze Artur Duda.


 


Pracownia

X
Nie jesteś zalogowany. Zaloguj się.
Trwa wyszukiwanie

Kafelki

Nakieruj na kafelki, aby zobaczyć ich opis.

Pracownia dostępna tylko na komputerach stacjonarnych.

Zasugeruj zmianę

x

Używamy plików cookies do celów technicznych i analitycznych. Akceptuję Więcej informacji