Artykuły

Olsztyn. Niekonwecjonalna reklama Teatru Jaracza

Wandalizm kontrolowany, czyli jak promować sztukę eksperymentalną w teatrze tradycyjnym?

Nie wystarczą afisze, ulotki i repertuar on-line. Zauważyliśmy, że ludzie przemieszczając się z miejsca na miejsce rzadko patrzą w niebo, czy przed siebie, raczej pod nogi. Dlaczego więc nie promować się na chodnikach?

Żeby zresetować zawieszone spojrzenia przechodniów, utkwione w płytki chodnikowe, pracownicy biura promocji olsztyńskiego Jaracza zakasali rękawy i ruszyli w miasto. Uzbrojeni w szablon i czerwony spray zaczęli akcję. Oczywiście nie zapomnieli o pozwoleniu na wandalizm kontrolowany.

Hasło "Noże w kurach. Teatr Jaracza" budziło spore zamieszanie. Nie obyło się bez komentarzy niektórych mieszkańców, jednak większość przechodniów akceptowała nasz komunikat, a bardziej zainteresowani pytali o fabułę i terminy, kiedy gramy.

Czy taka forma promocji jest skuteczna? Sprawdzimy patrząc na miejsca na widowni.

"Noże w kurach" Davida Harrowera w reżyserii Weroniki Szczawińskiej na Scenie Kameralnej Teatru Jaracza w Olsztynie. Zapraszamy w kwietniu i maju.

Pracownia

X
Nie jesteś zalogowany. Zaloguj się.
Trwa wyszukiwanie

Kafelki

Nakieruj na kafelki, aby zobaczyć ich opis.

Pracownia dostępna tylko na komputerach stacjonarnych.

Zasugeruj zmianę

x

Używamy plików cookies do celów technicznych i analitycznych. Akceptuję Więcej informacji