Ironia doskonałego "Hamleta"
Tadeusz Dąbrowski
|
Istotą społeczności jest gra
Mirosław Baran
|
Festiwal Szekspirowski. Dzień ósmy
Łukasz Rudziński
|
Karty Festiwalowe
|
Triumf teatru skromnego
Janusz R. Kowalczyk
|
Gdańsk. Złoty Yorick dla warszawskiego Szekspira
Mirosław Baran
|
Polskie dni na Kontakcie
Grzegorz Giedrys
|
Kontakt. Dzień szósty
Ewa Hevelke
|
Kłopoty z tradycją
Tomasz Miłkowski
|
Tak różne poetyki
Krzysztof Pierzchlewski
|
Zerżnięte kółko
Iza Kosmala
|
Kaliskie Spotkania Teatralne. Dzień czwarty
Maciej Stadtmüller
|
Warszawa. Plagiat czy przypadek?
Agnieszka Kowalska
|
Oni
Jagoda Hernik Spalińska
|
Teatr blisko widza
Aneta Głowacka
|
Łódź. Ulubieńcy w sztukach przyjemnych i nieprzyjemnych
kl [Leszek Karczewski]
|
Nie kreując Szekspira
Monika Wasilewska
|
To było wydarzenie!
Renata Sas
|
Surowa miara
Monika Tuchalska
|
"Miarka za miarkę" na Uniwersytecie Szekspirowskim
mawro
|
Władza udaje Temidę
Tomasz Miłkowski
|
Trzy premiery
Yorick
|
Swoją miarką
Aneta Kyzioł
|
Wymierzyć miarką aferę
Łukasz Drewniak
|
Jak nakręcone marionetki
Temida Stankiewicz-Podhorecka
|
Człowiek z żelaza
Anna R. Burzyńska
|
Rzeczywistość ściga teatr
Joanna Derkaczew
|
Świat bez zasad
Agnieszka Michalak
|
Gra planszowa
Jacek Wakar
|
Żonglerka słowami na śmierć i życie
Katarzyna Zielińska
|
Pruderyjne zakłamanie sfer rządzących
Janusz R. Kowalczyk
|
Łaska za laskę - cytaty ze sceny
Ewa Hevelke
|
Warszawa. Gra z publicznością w Powszechnym
Dorota Wyżyńska
|
Warszawa. Anna Augustynowicz w Powszechnym
|